Finnkinon verkkokaupan käyttöehdot

1. Yleistä

Näitä Finnkino Oy:n (”Finnkino”) verkkokaupan käyttöehtoja (myös ”ehdot”) sovelletaan yritysliput.finnkino.fi verkkokaupassa. Nämä ehdot soveltuvat kaikkiin asiakkaan toimiin verkkokaupassa riippumatta siitä, millä päätelaitteella asiakas käyttää palvelua. Asiakas saa käyttää verkkokauppaa ainoastaan kulloinkin voimassa olevien ehtojen ja soveltuvan lainsäädännön sekä hyvän tavan mukaisesti. Ehdot muodostavat sopimuksen asiakkaan ja Finnkinon välillä, ja määrittelevät asiakkaan ja Finnkinon verkkokauppaa koskevat oikeudet ja velvollisuudet.

Ostaessaan tuotteita verkkokaupasta asiakas vakuuttaa tutustuneensa kulloinkin voimassa oleviin käyttöehtoihin ja sitoutuu noudattamaan niitä.

2. Palveluntarjoaja

Finnkino Oy
Y-tunnus: 0647239-1
Osoite: Mannerheimintie 113, 00280 Helsinki
Puhelin: (09) 131 191

3. Lippujen ostaminen ja jakaminen 

Yrityssarjalippuja voi ostaa verkkokaupasta tulostettavana pdf-tiedostona. Verkkokaupasta ostetut liput voidaan jakaa leikkaamalla tulostetut liput irti toisistaan, tai toimittamalla lipun koodi käyttäjälle. Mikäli haluat, että liput toimitetaan valmiiksi tulostettuina tai osto laskutetaan, tee tilaus osoitteessa www.finnkinob2b.fi.

4. Maksutavat

Verkkokaupassa voi maksaa verkkopankkitunnuksilla, yleisimmillä maksukorteilla, Finnair Plus -pisteillä, Finnkinon paperisilla sarjalipuilla sekä sähköisillä e-sarjalipuilla. Käytössä olevat verkkopankit ovat Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, Osuuspankki, S-Pankki ja Ålandsbanken. Maksukorteista verkkokaupassa hyväksytään MasterCard, Visa ja Visa Electron. Lisäksi voit maksaa Mobile Payllä.

Verkkopankki- ja maksukorttiveloitukset tapahtuvat Netaxept-maksupalvelussa. Maksut, joissa käytetään kokonaan tai osittain Finnair Plus –pisteitä, tapahtuvat Finnairin maksupalvelussa. Finnkino ei vastaa tietoliikennehäiriöistä tai maksuliikennekumppanien järjestelmähäiriöistä johtuvista palvelukatkoksista. Mikäli maksutapahtumassa ilmenee jostain syystä virhe, voit olla yhteydessä yritysmyyntiimme [email protected]. Mikäli virhe ilmenee Finnair Plus -pisteillä maksettaessa, ota yhteyttä suoraan Finnairin asiakaspalveluun [email protected].

5. Peruutukset

Sarjalipuilla on rajattu voimassaoloaika eikä ostoa voi peruuttaa.

6. Virhetilanteet

Verkkokaupan virhetilanteet johtuvat yleisimmin siitä, ettei lipunmyyntijärjestelmä saa vahvistusta verkkopankissa suoritetusta maksusta. Tyypillisiä syitä epäonnistuneeseen lipputoimitukseen ovat esimerkiksi maksamiseen varatun ajan (10 min) ylittyminen sekä yhteyden katkeaminen ennen selaimen palaamista Finnkinon verkkopalveluun.

Verkkopankki- ja maksukorttiveloitukset tapahtuvat Netaxept-maksupalvelussa. Maksut, joissa käytetään kokonaan tai osittain Finnair Plus -pisteitä, tapahtuvat Finnairin maksupalvelussa. Finnkino ei vastaa tietoliikennehäiriöistä tai maksuliikennekumppaniensa järjestelmähäiriöistä johtuvista palvelukatkoksista. Mikäli maksutapahtumassa tai lipputoimituksessa ilmenee ongelmia, asiakkaan tulee täyttää verkkokaupan virheilmoituslomake. Mikäli virhe ilmenee Finnair Plus -pisteillä maksettaessa, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä suoraan Finnairin asiakaspalveluun [email protected].

Mikäli oston vahvistussivu ei aukea lippujen maksamisen jälkeen tai maksamisen jälkeen ilmestyy virheilmoitus, ole yhteydessä Finnkinon yritysmyyntiin:

Finnkino Yritysmyynti
09 1311 9205 (ma-pe, klo 9-16)
[email protected]